Pengikut

Monday, March 14, 2011

Family Feast~

assalamualaikum

hehe. malam tadi, family aku drop by- balik dari Pahang tu- and abg aku kena paksa oleh aku belanje kitorg makan KFC bawah stadium tu. ohoho. sori la bro, bukan selalu2 family datang. excited sikit.

comel je aku tengok anak buah aku. Aliff. geram2. geram lagi. i just cannot stand.

malam tadi, aku dah serahkan hadiah2 aku kat diorang. kot2 xdapat balik masa bday Aliff. masa aku dah bawak tu, aku baru teringat hadiah kak ipar aku - Kak Ta- belum ada. aisyeh.

takkan aku nak patah balik pulak. dah malam dah. last2 aku bawak and kasi je kat siapa yang ada. diorang tak tunjuk muka happy coz penat. hehe. tapi, aku tau diorang suka. adik aku Te-a je yang komen sikit. ceh. amik je la. sekeh kang. coz die cam aku tak pakai purse perempuan. suka pakai wallet laki yang slim2 je. itu pun aku dah beli yang simple je. eeei. cubit tau la.

oh. abg aku Niz tanya, hadiah untuk bini die xde ke? alamak. aku serba salah dah. walaupun kut suka aku la nak kasi adiah kat sape, tapi rasa cam perlu je kasi kat die gak. wat masa ni, die je kak ipar aku. leh la tahan nak kasi. tengok lah kalau ada rezeki lebih, insyaAllah. aku memang fikir nak belikan pun.

tapi, pasni bulan 10 my 4th bro pulak nak langsung majlis. aiyo. aku ada 4 abang altogetha.. takkan nak kasik adiah kat sume2. mau pengsan 5 minit aku. tapi, aku keje nanti tak tau la, kalau ada reZEKI insyaAllah. no hal.

seronoknya bila family datang. aku pun rasa sekarang aku dah semakin pandai tunjuk yang aku suka ada dengan diorang. seronok2. dulu aku ni senyap wat muka ketat je tau. skang aku la tukang kecoh. ehehe.

sayangilah keluarga anda tau. anda tak tau bila2 masa je sume ni akan lenyap. sementara duk ada ni, tunjukkan kasih sayang korang. kalau tak rugi sesangat.

diorang ni tak kira la ape perangai pun, sume sayang je kat kite. abang2 aku tu, sayang je kat aku. aku tau. elelele.. hihih. cuma malam tadi abang aku no 3 xde. die xikut la kot. jaga umah. coz abang aku no 2 n kak ipar aku jarang ikut jalan. bagi can kat diorang la plak. baru ada peluang sekali ni. mesti hepi je walaupun aku tengok macam nak masuk wad je dah masing2 malam tadi.

muka PENAT the very2.

ok lah. hari ni aku shif petang. tu yang melalut kat sini. ngantuk. tak leh nak tido. masalah hati la. ahaha. xdop la. guro jah. aku memang gini. kadang2 ada masalah tido sikit.

ok lah. adios amigos. have a great day, and don't forget to LOVE YOUR FAMILY while it last. cam stock clearence pun ada da..=_=''

sayonara~

No comments: