Pengikut

Tuesday, May 3, 2011

100 :)

Assalamualaikum

hehe. Aku memang suka jakun. Tengok la kat atas tu. Aku dah dapat follower ke 100. Tahniah pada diri aku sendiri.

Merasa macam nak meraikan je keseratusan jumlah pengikut aku, tapi tak ada idea. Just nak cakap terima kasih kepada semua yang terlibat.

Maksudnya, SEMUA pengikut aku la. Tanpa salah sorang dari korang, takkan jadi 100..Mungkin cuma 99, 98, mahupun 95..

Terima kasih... :) Walaupun tak de la dapat ape pun, tapi saya merasa SUKA.

7 comments:

Bella Bell said...

congret! saya yg ke 101...hehee~~

keep blogging k :)

Farid Ahmad™ said...

huhu bestnya jd yg 100 :P

Adibah Ishak said...

hehe..congratz! semua lepas nie bertambah lagi :)

Mama Kembar 3 said...

congrats! lepas ni mesti bertambah lagi... mama no 103 ;-)

.........cP~ said...

terima kasih..ajak la kawan2 sekali ye..hehe..

eqbalzack said...

alhamdulillah..ingat pesan abg eq ni, blogger juga mesti ada peningkatan dari semua segi...ok

.........cP~ said...

erk.. terasa seram la pulak.. peningkatan dari semua segi.. insyaAllah (walaupun tak berapa nak faham..)