Pengikut

Monday, January 16, 2012

Dunia aku dan mereka~

Assalamualaikum warahmatullah.

Salam pagi Isnin. Untuk mereka yang bekerja, selamat bekerja dan untuk yang sedang berada di rumah atas apa alasan sekalipun, selamat menjalani hari anda.

Malam tadi satu malam aku tak boleh nak tidur lena. Begitu jugak malam sebelumnya. Setiap jam aku terbangun. Mungkin aku tak biasa tidur kat tempat baru. Lagipun, aku takut kalau mengganggu kawan aku. Semalam aku tidur kat rumah kawan lain, hari ni kat rumah kawan lain. Sebab kawan aku yang ini cuti maka dia tak tidur awal sangat.

Bila aku duduk-duduk je, aku terfikir tentang masa depan aku. Aku cuba bersikap positif dan berserah, tapi aku masih jugak rasa risau dan khuatir. Agaknya, sebab aku belum sepenuhnya bersifat tawakal dalam urusan aku.

Resah hati cP~
Aku juga merasakan kelainan bila berbual dengan diorang. Dunia kami dah berbeza sangat. Diorang masih sama, setiap gaya masih sama, tapi topik diorang, aku tak boleh nak masuk sangat. Aku teringin sangat nak join jugak.

Pagi ni, aku dengan kawan aku nak keluar lagi. Aku terpaksa susahkan dia lagi, nampaknya.

p/s:Sesuatu yang tertinggal~

5 comments:

pha is said...

topic mungkin berbeza, tapi bila berkawan, tetap akan ada 1 pesamaan, iaitu kenangan masa silam.. ('',)

Eza Boom Boom :) said...

persahabatan takkan pudar dek perkara kecil. positifkan diri okey, nak borak pun pilih topik yang senada. Baru rasa tak terasing ;)

kim heeruul said...

cube lu try open topic..mungkin dorang boleh masuk. =)

.........cP~ said...

:) terima kasih.

Iffah Afeefah said...

maksud?

msti ade y beza kan

ase janggal