Pengikut

Monday, January 16, 2012

Tips menguruskan badan~

Assalamualaikum..

Nak kurus?
Tips hari ni:

Pergi rumah kawan yang duduk tingkat 16. Setiap kali ke mana-mana, guna tangga. Tak kira la apa pun terjadi.

Ok tak?

Okay, aku tak berani naik lif. Aku rela turun naik tangga daripada naik lif dengan orang asing kat tempat asing. Stranger anxiety tak hilang lagi ni.

p/s: Kalau selalu duk rumah aje, budak baik ke?

4 comments:

..cik hana.. said...

x jugak....abis tu kalau pembunuh selalu duk umah boleh kata dia baik la erk?

hehehe... :P

Iffah Afeefah said...

alahai penat kot

gnekan kmudahan y ade wakaka

Cik Sibuk said...

oh..saya lak terbalik.
takut nak guna tangga (lagi2 staircase yang tertutup). takut jumpa antuuuu..hahhaha

CIK TOM said...

erk malas la...nanti smpi atas o trn bwh dah pengsan..hehehe