Pengikut

Monday, January 9, 2012

Jangan musnahkan syurga itu~

Assalamualaikum.

Sebelum mendirikan rumah tangga, apa agaknya sesuatu pasangan tu fikir ye?

Kenapa bila selepas berumah tangga, ada yang melepaskan tanggungjawab macam tu je?

Kenapa ada je yang tak puas hati atau berat sebelah dalam melaksanakan tanggungjawab yang dicari sendiri?

Aku tak faham. Kan sendiri buat keputusan nak menggalas tanggungjawab. Kenapa masih bertolak-tolakan?

p/s: Sembang ngan kawan :)

3 comments:

Iffah Afeefah said...

aah org y nk kawen xpk msk2 dlu

Iffah Afeefah said...

Jd plihn d tgn kite ke

.........cP~ said...

Bila dah pilih, kena la bertanggungjawab dengan pilihan tu kan?