Pengikut

Friday, January 20, 2012

"Jom Tambah Geng Blogger" by Nadia~

Assalamualaikum warahmatullah..

Dah lamanya aku tak join segmen mahupun contest. Kenapa aku tak join? Sebab syarat-syaratnya aku tak dapat patuhi sepenuhnya.

Kali ni, dia mintak id FB, aku tak dapat kasi. Tapi, aku nak masuk jugak contest ni. Saja nak bagi meriah.

Cik Nadia ni mempunyai blog berwarna pink. Bilangan followers masih belum ramai dan aku kagum dengan usaha dia buat segmen ni. Tak macam aku, aku masih tak rasa layak nak buat contest- ok, duit tak dak nak kasi hadiah.

Syarat dia jugak kira senang sangat banding orang lain. Maka, aku dengan ini merasmikan, aku nak join!

Boleh kan cik Nadia, walaupun tak kasi link FB?

6 comments:

Iffah Afeefah said...

Rajinkan join tuk dpt kwn br

baby boo said...

wahh nak kena bg link fb ke? sy pun nk join tp link fb yg susah ckit tue...

.........cP~ said...

Saya tak kasi link fb pun. dia terima je..hehehe

aNereO UsitHe said...

naj dtg follow sini..do follow me back

http://anereodacandid.blogspot.com/2012/01/contest-jom-tambah-geng-blogger.html

Engku Muzahadin said...

dtng dr segmen yg sama follow sini..follow me back...

Ridzwan Mohamed said...

dari segmen same

http://ridzwanzones.blogspot.com/