Pengikut

Friday, January 20, 2012

Cerita Cinta Satu Hari II?

Assalamualaikum warahmatullah..

Hari tu aku ada publish satu cerpen pendek atas tajuk Cerita Cinta Satu Hari. Kepada sesiapa yang belum baca boleh la sudi-sudikan baca ye?

Selepas aku menulis cerita tu, aku menerima beberapa respon yang menggalakkan aku. Kawan aku kata, aku kena sambung cerita tu. Hari ni pun, seorang kenalan kata aku kena sambung cerita Amani ni. Sebab dia kata, cerita tu dah buat dia terpikat.

Aku pun ada terfikir, cerita ni akan habis kat sini je ke?

Korang rasa macam mana? Patut ke aku sambung cerita ni? Kalau atas dasar desakan mungkin nanti cerita tu dah takkan ada uppmh. Kan? Aku kena fikir masak-masak.

p/s: Mungkin inspirasi akan datang lagi. Siapa tahu?

6 comments:

Teenager Housemaid said...

baru lepas baca cerita itu..
hehe..best..
and yeah, tergantung cerita tu..
sambunglah..:D

.........cP~ said...

tunggu mimpi dulu..hehe.

Teenager Housemaid said...

wahahah...
mimpi ey?

klu tunggu mimpi possibility tu adalah kan?
hehe..
nasib baik tak tunggu bulan jatuh ke riba.. hehehe

Eza Boom Boom :) said...

sambung laa,, heehe.... Eza suka cerita tuu.. :)

YaYaNsMuM said...

Nice story...sambung la...(^_^) good luck.!

Iffah Afeefah said...

Harusla sambung
bmnt nk tau lebih lanjut oke