Pengikut

Friday, January 20, 2012

Pernikahan Ally Iskandar dan Farah Lee~

Assalamualaikum warahmatullah.

Okay, Ally dah kahwin. Aku pasti ramai orang tengah heatbreak sekarang. Tipu la kalau kata tak ada sesiapa yang rasa, alahai, nak kawen dah dia ni? Dulu sibuk tanya, bila lah dia ni nak kawen, kan? Kan?

Sepanjang aku membesar, aku rasa Ally Iskandar ni adalah salah satu personaliti yang diminati ramai orang. Dari golongan budak, remaja, pemudi malah mak-mak orang. Ramai jugak orang ternanti-nanti siapalah yang bakal menjadi suri hatinya.

credit: beautifulnara.com
Hari ini, dia telah bergelar seorang suami. Tahniah.

Farah Lee. Seorang gadis yang telah menggemparkan dunia hiburan kerana dialah akhirnya yang berjaya merebut hati lelaki ini. Siapa dia dan macam mana diorang jumpa, aku yakin korang dah banyak kali baca kan? Malah blog dia pun dah capai tahap riban-riban followers.

Nikah jugak dia ye? Teringat zaman-zaman remaja masa semua sibuk kata,

"Ally aku punya. Dia nak kawen tunggu aku la tu."

Semua orang sibuk berebut. Dan sekarang pulak timbul kata-kata,

"Ala, kenapa dia tak tunggu aku?"

"Dia dah tak sabar tunggu aku lama sangat. Aku pun izinkan je dia kawen. Tak pelah. Aku bukan apa, malas la nak glamor-glamor ni."

Okay, semua pernyataan perasan tak ingat dunia. Tahniah buat pasangan yang melangsungkan pernikahan hari ni. Tak kira la korang artis ke retis, hari ni korang raja. Semoga Allah memberkati majlis kalian. Amiin.

p/s: Hari-hari dengar kawan cakap, "Aku nak kahwin." Aku mampu doakan aje. Nak carikan pun aku tak kenal sesiapa. Maaf deh..

7 comments:

WuMing said...

Tahniah laah buat dia... Kerana bakal mengharungi satu lagi cabaran hidup...

He..he..he...

Iffah Afeefah said...

HAHAHA aku pon kene ckp aku nk kwen slalu gakla

kot2 cpt kwen ye x

.........cP~ said...

Boleh2..

Adylia Qarissa said...

tahniah buat pasangan mempelai :)

Teenager Housemaid said...

err..serius baru tau yg ally dah kahwin.
n tatau menau pun cerite die dengan farah lee ni hoho

.........cP~ said...

Hak hak...tak rajin baca gosip kot nih..Bagus2

Anis Adila Aris said...

mereka sama padan.. harap berkekalan akhir hayat... untung la dpt ally ..hehe... untung jugak dapat farah lee.. :D