Pengikut

Wednesday, February 15, 2012

Misi berjaya walaupun dah terlambat~

Assalamualaikum warahmatullah.

Aku cuma nak beritau yang aku dah tau cara nak buat latar belakang transparent. Ok, memang lambat kan? Takpe, aku kan dah cakap aku akan belajar sikit-sikit dalam doodle mendoodle ni. Hehe.



Selain itu, aku jugak baru je tau cara nak bagi gambar tak ada border. Haha. Sekali lagi aku sangat kuno kan? Lantaklah. Better late than never, kan?

Tapi, gambar-gambar lama aku jadi pelik sikit la. Lagi-lagi yang selama ni dalam kotak. Hahaha.

p/s:

So lonely inside
So busy out there
And all you wanted
was somebody who cares ...

3 comments:

YaYaNsMuM said...

Alahai...YM ni lagi kuno dik...haha!banyak bende yang tidak kuketahui...hehehe

Zakaria's daughter said...

untunglah pandai buat doodle..
sobs

pha is said...

ok la tuh... saya lgsung x reti nk buat doodle... hehehe