Pengikut

Saturday, March 12, 2011

Memberi Itu Bahagia III



assalamualaikum!!

hee. dah ada part III. tak de tajuk lain ke ape? hehe

tak kira. aku nak kongsi kegembiraan aku ni.
tadi, aku keluar shopping!! haha. mesti korang rasa ape la aku ni
kan? shopping je. excuse me. aku dah lama sangat2 tak berbelanja tau.

hari ni, aku nekad. aku cucuk duit bebera
pa. pergi ke sogo dengan kawan2 aku, diha N che (BNS) pergi shopping......!!

ape yang aku beli ek?

ni yang aku nak cerita ni. betapa bahagianya memberi. aku beli

1) seluar untuk anak buah kesayangan aku sempena bday 1st die.
2) seluar jeans untuk adik bongsu aku sempena bday 13th die.
3) handbag untuk mak aku sebagai tanda kasih sayang aku.
4) wallet untuk adik perempuan aku, sebab nanti aku beli hadiah kat semua orang die tak de plak.


seronok2. tak sabar nak balik kasi hadiah kat diorang.

aku dapat ape? hmm. aku beli buku satu, Fathi Yakan- Apa Ertinya Saya Menganut Islam (aku ada pdf die je)

aku beli buah2 an dan LAKSA!! untuk dinner.. alhamdulillah..

tak sabar weh nak balik. tik tok tik tok.

hehehe..

p/s: rasa nak beli sumthing untuk kak ipar aku gak. nanti sian die aku beli adiah kat sume orang, die tak dapat pape. abg2 aku lantak la. tak payah!!

SERONOK KAN, MEMBERI. seronok.... tak caye, cubalah sendiri..!!

end~

1 comment:

saya afiqah laa (: said...

betul2 tambah2 kalau org tu seronok bila dpt ape yg kita bg..ucapan terima kasih n senyuman diorang asenye da bole puas an hati si pemberi :)



"sesungguhnya tangan yang memberi itu lebih baik dari tangan yang menerima"