Pengikut

Saturday, March 12, 2011

Surat Mohon Maaf ~

assalamualaikum

kat sini, aku nak mintak maaf sebab tetiba blog aku jadi blog luahan perasaan la pulak.

tak berniat, tapi mungkin aku memang nak share, sebab melalui kaca mata aku sebagai seorang pelajar misi aku dapat faham sebahagian perasaan misi2 kat luar sana.

aku bukan nak bersikap menangkan pihak mana2, tak berniat langsung, tapi bila kita baca ape luahan pihak tertentu harapnya, jangan buat kat orang macam tu na..

aku tak ape la. ni rezeki aku.

sama macam kite dengar susahnya cikgu ngajar murid, kite ajar orang hormat cikgu, aku pun harap kite sama2 hormat menghormati..

aku tak ape.. aku muda lagi. masih tough. misi yang sensitif sikit tu.. sian la kat depa. yang tua2 tu.. yang dulu2 amik sijil, kerja keras nak sekolahkan anak2. bukan tak ade..

sekali lagi, maaf la ye. ter "emo" pulak.

walaweih..

esok aku happy balik. esok aku wat renungan balik deh.. insyaAllah..

gambarimasu!!!

p/s: oh, aku suka citer jepun n korea.. lalala..

No comments: