Pengikut

Saturday, March 12, 2011

Misi ~

astaghfirullah..

hakhak.. tetiba rasa sedih banget..

gedik kan? entah lah. sebelum ni, aku pernah nak cakap soal isu nurse nih. mungkin ni la masanya. aku pernah baca macam2 komen pasal nurse. dan aku terima sebab aku tau nurse pun manusia.

cuba cakap manusia mana yang sempurna? orang kate nurse garang, ok aku terima je. memang ada yang garang. nak buat macam mana? takde angin pokok
tak goyang. paling2 ada orang goncang kan. gempa bumi ke.. wat so ever..

aku pernah gak terbaca ayat2 yang tajam bak pisau tanya kat nurse. nurse xde keje ke nak tengok2 benda tak sepatutnya, nak pegang2 bukan muhrim? bwahaha.. hang ingat nurse je ke sentuh2? lucu la..

* bestnya nurse HUSM baju panjang...

marah ke aku? sikit la. sedih wo.. ko bayangkan la ko punye kerja dihina.. ahaha.. sakit gak la. sama la macam bila ko kate kt tukang sapu. bayangkan perasaan die? die buat kerja halal, nak cari makan, ko pi kutuk2. agak2 ar wei..

astaghfirullah...

aku tak marah.. serius aku sedih je. bukan nak menggedik. tapi, cam entah la. tak tau nak cakap.

gini la. orang cakap nurse ni tak bagus, baju seksi, sentuh orang sana sini. memang takde sikit ruang ke ek untuk orang tengok dari sudut positif. lagi2 soal agama..

ye la.. kalau nak banding dengan ustazah, jauh panggang dari api la. diorang ajar ilmu akhirat. misi buat ape je. duk konon nak selamatkan orang nak mati la konon.

bunyi cam merajuk je kan aku?? haha. lantak la korang nak cakap ape.

tapi, ni lah dilema seorang jururawat tau. ingat kitorang tak de dilema ke? aku ni tak jadi jururawat lagi. macam2 dah aku nampak dan lalui.

ini la jalan yang Allah pilih untuk aku. bertabah la wei, tak kira korang kat mana. doakan la aku jadi nurse yang beriman ye. aku pun takut gak jadi nurse ni.

maklumlah .. nurse..

hahak... lucu la.. tak jadi nak cerita panjang. cam sedih pulak...

boring2..

p/s: korang try la wat google image.. taip la nurse ke jururawat, gambo ape yang kuar. hahaha.. rasa nak gelak guling2 weih..

No comments: