Pengikut

Sunday, January 22, 2012

Blog Reconstruction ~

Assalamualaikum warahmatullah..

Dah malam sangat rupanya. Aku pun tak sedar. Buat pengunjung yang dihormati dan dikasihi, blog aku sekarang tengah reconstruction. So, kejap pening-pening la keadaan blog ni. Harap maaf.

Terima kasih sudi datang.

p/s: Tetiba rajin plak mek nih.

6 comments:

Teenager Housemaid said...

haha..
takpe..pening2 pun saya masuk juga..:ppp

Deru Ombak said...

Cp...bagi akak email ..

Iffah Afeefah said...

wah nmpak header

awat putih je?

Eza Boom Boom :) said...

okey2, make over jangan tak make over. Nak minta tolong pa pe, gtau je Eza ehh :)

.........cP~ said...

Hakhak.. Dah lewat malam tak larat nak sambung. Tengah cari idea lagi ni. Nak cari identiti diri la konon. Buat masa ni nak buat sendiri - berlagak tak? Hahaha..

Deru Ombak said...

cP. Check ur email. Ur komen kat blog akak dah delete. Dun worry k..