Pengikut

Sunday, January 22, 2012

Nukilan aku : Promote lagi~

Assalamualaikum warahmatullah.

Kepada pengunjung baru dan lama, aku saja nak hebahkan cerita aku. Hehe. Takpe kan? Nama pun blogger. Dah tak ada idea baru nak menulis buat masa ni.


Baca lah kalau sudi. Saya suka kalau ada orang baca.


1. Cerita Cinta Satu Hari

2. Insan Terpilih


Buat masa ni semua cerita jiwang-jiwang. Mood jiwang je kot (hari-hari dengar cerita kawan nak kahwin..Hak hak)

p/s: Aku tak punya keberanian melahirkan suara hati yang terpendam kian lama. Aku pemalu. :P

2 comments:

Eza Boom Boom :) said...

belum baca insan terpilih.. otw nak g baca :P

Iffah Afeefah said...

amboiiii

pomot lg dan lagi k