Pengikut

Sunday, May 1, 2011

Segan Kot~

Assalamualaikum

Ape la aku buat celik mata di kala malam ni. Study nye idak. Well, tadi aku baru siap buat correction research write up. Ni sengaja nak buat jugak entry.

Berkali2 aku jenguk blog2 tersebut. Segmen yang dianjurkan memang sesuai untuk aku yang baru berjinak2 nak mengembangkan sayap dalam dunia blogging.

Tapi, tengokla blog aku ni. Berterabur. Aku pun tengok tak kemas. Berserabut. Macam mana aku nak jemput orang datang ramai2? Kalau la senior2 blogger jenguk dan mereview blog aku, mesti berjela2 kelemahan aku. Segan aku.

Kalau diorang suruh betul ape yang patut pun, entah2 aku tak reti nak buat. Bahasa blog pun aku tak faham lagi. Maka, aku buat keputusan buat sementara ni (exam pun) aku sekadar jadi blogger kelas bawahan je lah. Slow2 cari pengunjung.

Segan la kalau link aku banyak kat blog senior2 ramai orang jenguk dalam hati diorang kecewa je sebab blog aku ni.. aishh.. aku tak tau nak susun cam mane.. Sofa nak letak mana, meja nak letak mana, almari nak letak mana.. Aku pun dah bingung. Jadi, sebelum aku mengong mereng baik aku tido.

Oyasuminasai..! end~

2 comments:

Anonymous said...

dun wurry too much . tenang :)
its gonna be alright ^^

.........cP~ said...

hehe..tenang je..cuma rasa bersalah pun ada sebab tak join aktiviti, takut dikata sombong.

tu yang tulis kat sini. maklumlah masuk kandang kambing mengembek, kandang rimau jangan dimasuk, kena ngap nanti..